Gianina Corondan si Tico-ul ei roz! Imagini de colectie!

       Evolutia Gianinei Corondan este exact în sensul în care ne-a obişnuit : spontan, original şi în… mişcare. Pe roate, cum s-ar spune…Dar cea mai importanta intrebare la care vrem răspuns este: Vă aduceţi aminte de celebrul Tico roz al vedetei TVR?… 

       Povestea maşinilor Gianinei Corondan
       Am avut impresia că Gianina nu şi-a schimbat prea des maşinile. De vină e, evident, Tico roz, un adevărat brand, care probabil operează şi în acest moment în minţile telespectatorilor.

(videoclipul in care a aparut masina Tico a vedetei Gianina Corondan)
 „Să ştii că în ultimul timp mi-am schimbat maşinile anual, spune Gianina, pregătită să consimtă la o relaţie de dragoste de lungă durată, cu un seducător Fiat 500, botezat Domnul Paul, punând astfel capăt unui întreg ciclu, care a început cu vopsirea în culoarea zmeurei a maşinii ce avea să fie mulţi ani în viaţa vedetei: „Achiziţionarea Fiatului a fost o decizie conştientă şi bine cumpănită. Au vrut şi părinţii lui, au vrut şi părinţii mei, aşa că ne-am dat mâna. Am luat-o cu banii jos. Ori albă, ori neagră, şi era… albă! Nu mai suport ideea de rate, leasing. Mai bine mă împrumut de la prieteni decât de la bănci. Sau mai bine mă leg cu lanţuri decât cu conturi!“

Dar apropo, ce s-o mai fi întâmplat cu Tico roz? „Kim Jon Gil, fiul lui Kim Ir Sen (n.r. – joc de cuvinte legat de numele fostului dictator coreean – Kim Ir Sen), că era o maşină coreeană, era o completare a mea. Puteai să intri şi în scorburi cu ea, de fapt cu el, că era tot un el, ca şi Paul. Este în buna grijă a lui tata, a fost şi a rămas în familie. Familia Kim. Funcţionează, e maşină de marfă!“, face haz Gianina, cu toate că ar fi putut lesne să-l vândă, doar a fost şi el o vedetă pe străzile Bucureştiului.

„Am primit multe oferte cât a fost roz, adică în vremea când era copt. Dar nu am putut, nu m-a lăsat inima, că na, e din familie, e ca degetul meu mic“, povesteşte vedeta TVR despre prima maşină din viaţa ei. „În 1998 voiam să-mi iau o Dacie, adunasem nişte bani de avans. Tata mi-a zis că au apărut ăstea coreene, aşa că m-am interesat şi mi-am luat un Tico. A fost prima mea experienţă de leasing. O lună întreagă am ţinut foşnitoarele (n.r. – celofanul protector) pe scaune. Condusesem când şi când, dar numai cu tata, îmi era teamă să merg singură. Îmi indusese teama instructorul, care mi-a zis că n-a mai întâlnit aşa catastrofă ca mine. Eu zic că el era o catastrofă! Mă complexase, drept care mi-am mai luat nişte ore.“ Cu folos, pentru că în prima săptămână a şi lovit-o.

„Intru într-o parcare să-mi las maşina. Loc gârlă, erau doar vreo două autoturisme parcate. Ce-am zis: cum s-o las stingheră, singurică, o pun lângă ălea două. Şi am parcat-o aşa de bine că am spart un far!“, îşi aminteşte vedeta despre patimile prin care a trecut maşina sa înainte de momentul istoric când a devenit roz. „Totul s-a întâmplat într-o emisiune unde noi dovedeam că se puteau face lucruri măreţe cu maşini micuţe. Era la începutul amprentării într-un fel deosebit a maşinii, iar noi ne uitam după lucruri aparte pe piaţa publicităţii. Cum căutam lucruri originale, am folosit prilejul. Ce culoare să imprimăm? Dar ce maşină? – a venit inevitabila întrebare. Ăla nu, ăla nu. Hai tu, Gianina – a sosit şi propunerea.

Maşina mea era verde. Eu nu cedez: Lasă-mă, că trebuie să-mi schimb talonul, să mă duc la poliţie etc. Ei: Hai măi, că ar fi haios, te gândeşti la o culoare şi… Până la urmă mi-a surâs şi m-au convins. Era tentaţia prea mare să fac materialul, aşa că m-am sacrificat. Într-adevăr, e un efort să-ţi schimbi talonul. Însă redactoriţa emisiunii mi-a spus că a vorbit ea cu nu ştiu ce general, că o să-mi rezolve problema. Vrăjeală! Unde mai pui că, acum, toată lumea mă ştia ca pe un cal breaz. Nu mai zic poliţia. De câte ori mă întâlneam cu poliţiştii de la circulaţie, mă întrebau: Ţi-ai schimbat talonul? Arată talonul! Eu o tot scăldam: Mâine, mâine. Ei: Schimbă talonul, vezi că dacă te mai prindem fără, îţi dăm amendă! Mă rog, aveau şi ei glumele lor…“ 
      
        După Tico, prin viaţa Gianinei au mai trecut câteva maşini... dar totusi parca cea mai insemnata parte a vietii de soferita a ei a fost marcata exact de aceasta mica masinuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

https://1.bp.blogspot.com/-c7NCCqTZOgc/V-w9ZP3iBoI/AAAAAAAAHxw/9nAdNPk1rXUlYLGInSydCrg2WAw8J_v6QCLcB/s1600/CELE%2BMAI%2BTUNATE.png

most searched : tico tunat, PRIMUL SITE 3D DIN ROMANIA, tico tuning , ticozaur , ticolino , tunez tico , tuning tico , tunning tico , piese tuning , piese tuning tico , tico tunning , tico daewoo , daewoo tico , tico forum , tico , sexy braileanca , nikita , monica columbeanu si ricky martin ,dan diaconescu cu pamelea , pepe ,oana zavoranu , ramona badescu , antena 1 ,protv , acasa tv , otv , ddtv , 100%adevarat , 100la100adevarat , sutalasutaadevarat , relansare otv-ului , spiru haret , tico club , club tico , fanclub tico, castigi, bani, cum sa castigi bani pe net, cadouri, cielo, matiz, kit tuning, referate, muzica, jocuri, english dictionary, dictionar, dex, radio, radiofly, radio zu, radio 21, libertatea, cancan, noua sigla otv, pamela, naomy melodie noua, sutalasutaadevarat, mancare, coca cola, fanta, pepsi, 7up, sprite, sugus, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, adobe, flash, movie, movie maker, gratuit, orange, sustinere dan diaconescu, solidarite otv dan diaconescu , sorin ovidiu vantu arestat imagini video, www.ticozaur.ro, tico squad, tico club street, 4tuning tico tuning club, tico squad tico squad tico squad squad tico tunat tuning, google , google.ro , www.google.com, Tico Club Romania, tico.tk, www.tico.tk, ticozaur.tk, www.ticozaur.tk TicoZaur - Daewoo Tico Club