Gina Pistol: "Visul meu cel mai mare era să imi cumpăr un Tico!” Si-a cumparat, sau nu, pana la urma un Tico?

„Chefi la cuțite” câștigă bătălia pentru audiență la fiecare difuzare. Unul dintre secretele succesului show-ului difuzat de Antena 1 este gazda emisiunii. Gina Pistol este frumoasă, elegantă și șarmantă. Revista Auto Test a aflat că este foarte sigură și la volan…

Gina Pistol cântă pe scenă, alături de câțiva amici
Auto Test: Te ajută zâmbetul în fața polițiștilor de la „circulație”?
Gina Pistol: Zâmbetul? Nuuu :). Niciodată. Sunt atât de „bleagă”, dacă am greșit cu ceva îmi recunosc vina, dar să știi că îmi place să conduc regulamentar și nu iau amenzi.
Auto Test: Ce mașini preferi?
Gina Pistol: Când îmi cumpăr un automobil mă gândesc, în primul rând, să-mi ofere siguranță. Îmi plac foarte mult mașinile de teren. Am avut un BMW X3 care consuma cam mult :), acum conduc un Audi Q3.
Auto Test: Care a fost prima ta mașină?
Gina Pistol: Am visat mult timp la un Tico. Îți dai seama? Am vrut să-mi cumpăr unul cu banii pe care i-am câștigat din pictorialul din revista pentru bărbați. Până la urmă am primit un Fiat de la o firmă cu care aveam contract. Mașina avea cinci viteze, dar nu-i mergeau decât patru trepte. Am aflat asta după ce am depășit un camion.

Auto Test: Ai avut incidente pe șosea?
Gina Pistol: O singură dată. Eram pe un drum cu piatră cubică, nu am fost atentă o clipă, mașina din fața mea a frânat brusc și am atins-o ușor. În rest, îi mulțumesc lui Dumnezeu că m-a ferit de ceva serios. Au mai fost câteva întâmplări amuzante. Una cu cafelele…
Auto Test: Cu cafelele?
Gina Pistol: Mă duceam la o filmare și am luat cafele pentru colegii mei. Îmi vine să râd și acum… nu știu cum s-a întâmplat, dar le-am vărsat pe toate pe scaunul din dreapta. Nu vrei să-ți spun cum arăta mașina mea… Altă dată îmi luasem un suc de sfeclă, am gustat puțin din el și l-am lăsat în mașină. A doua zi, când m-am întors, interiorul arăta de parcă s-ar fi filmat acolo „Kill Bill”. Sucul a fermentat și tot interiorul avea culoarea roșie.
Auto Test: Ce muzică asculți în mașină?
Gina Pistol: Sunt născută în anii `80 și am crescut pe muzică bună. Îmi place foarte mult Leonard Cohen, simt că mă reprezintă. Ascult și Freddie Mercury. Venind în timpurile noastre pot să spun că îmi plac foarte mult Alexandrina Hristov și Subcarpați.
Auto Test: Îți plac motocicletele?
Gina Pistol: Prietenul meu are o motocicletă puternică, dar să știi că mi-a luat mult timp până să merg cu el la plimbare.
Auto Test: De ce?
Gina Pistol: Am tras o spaimă zdravănă, acum câțiva ani, când mergeam pe un scuter și am intrat într-o mașină parcată. M-am lovit tare și la un moment dat mi s-a părut că văd o bucățică dintr-un os. Atunci am leșinat! Nu a fost nimic serios, doar câteva zgârieturi. Nu sunt tentată să-mi iau o motocicletă, dar mă gândesc la un scuter. O să mă mișc mai repede prin oraș.
Auto Test: Cine conduce la drum lung, tu sau prietenul?
Gina Pistol: Conducem amândoi. Crezi că nu are încredere să mă lase la volan :) ? Nu se sperie când conduc eu, îmi spune că sunt ageră pentru că imediat găsesc soluții fără să-i încurc pe ceilalți din trafic.
Auto Test: Ai avut mașină în familie?
Gina Pistol: Eeeei, aveam mașină… aveam căruță :) ! Eu am copilărit în comuna Vârtoapele, din județul Teleorman și bunicii mei aveau căruță. Sunt cele mai frumoase amintiri din copilărie: vacanțele la bunici. Munceam cot la cot cu ei, culegeam via și porumbul, hrăneam animalele. Atunci, îți dai seama, voiam să mă joc, dar acum apreciez foarte mult acele momente pentru că m-au ajutat să devin omul care sunt astăzi.
Auto Test: Ce înseamnă „omul care sunt astăzi”?
Gina Pistol: Cred că sunt un om mișto, un om care… nu știu cum să spun… are  inocență și bun simț. Bunul simț este zestrea mea. Respect tot ce mă înconjoară, oameni, natură, animale. Dar am și partea mea demonică, este bine să mă lași în pace. Eu nu o să fac niciodată rău cuiva sau să vorbesc de sus unei persoane. Știi și tu că trăim într-o lume urâtă și să rămâi cu principiile învățate de la bunici este ceva.
Auto Test: A fost greu drumul din Teleorman până „la televizor”?
Gina Pistol: A fost… Sigur, ca femeie frumoasă în lumea asta, puteam să obțin mult mai ușor lucrurile pe care mi le doream. Puteam să plec manechin în Dubai sau mai știu eu unde au mai fost oferte, dar am preferat să merg în ritmul meu. Nu sunt în competiție cu nimeni, doar cu mine însămi.
Auto Test: Ce au spus ai tăi atunci când te-au văzut că apari în emisiuni TV?
Gina Pistol: Se așteptau. Eram un fel de vedetă a familiei, am fost un copil frumos și muncitor și spuneam mereu că vreau fiu artistă. Este adevărat că mi-ar fi plăcut să cânt…
Auto Test: Cânți în mașină?
Gina Pistol: Mai cânt. Am timbru vocal și ureche muzicală, dar nu am tehnică. Mai cânt și pe la unele petreceri, melodii care mi se par mai ușoare.

El Camino de Santiago este unul dintre cele mai vechi drumuri de pelerinaj din lume. Legenda spune că este un drum pe care ar fi mers apostolul Iacob predicând învățătura lui Hristos. Gina Pistol a plecat din Franța, din Munții Pirinei, punctul final al călătoriei fiind Santiago de Compostela (Spania).
Auto Test: Am înțeles că ai fost în Spania pe „El Camino”. Cum a fost?
Gina Pistol: Dacă aș avea mulți bani, aș pleca în călătorii prin toată lumea doar cu rucsacul în spate. Îmi place să văd, să descopăr, să cunosc. Mi s-a părut uimitor să străbat o mie de kilometri și să descopăr niște locuri uluitoare. Am mers cu prietena mea cea mai bună, dar în cea mai mare parte a drumului călătorești singur. Sunt multe perioade în care fiecare merge cu gândurile lui, am petrecut multe ore fără să vorbim. A fost cel mai frumos cadou pe care mi-l puteam face.
Auto Test: A fost greu?
Gina Pistol: Este foarte dificil să mergi opt sau zece ore cu rucsacul în spate, să urci, să cobori… Mă dureau gleznele, genunchii, fiecare oscior din talpă. Aveam senzația că este corpul altcuiva, mă uitam la picioarele mele și nu le recunoșteam. Durerile au pălit în fața frumuseții locurilor prin care am trecut. Acest drum te poartă mult prin natură, iar când ajungi în oraș vezi doar zonele vechi în care sunt castele, muzee și catedrale.
Auto Test: Cum a fost experiența din primul sezon „Chefi la cuțite”?
Gina Pistol: Înainte priveam superficial gătitul, acum văd altfel lumea culinară. Am întâlnit oameni care trăiesc prin asta. Este vorba despre multă muncă, pasiune și creație. Combină tot felul de mirodenii ca să-ți încânte papilele gustative și privirea. Tot respectul pentru acești oameni! M-a deranjat când am văzut, la terase sau în grupul meu de prieteni, oameni care fac nazuri și jignesc ospătarii sau bucătarii. M-am întristat atunci, oamenii aceștia muncesc foarte mult.

Gina Pistol și „cheful” său favorit
Auto Test: Cum te înțelegi cu cei trei chefi?
Gina Pistol: :) Sunt foarte faini. Cel mai mult îl îndrăgesc pe Cătălin Scărlătescu, zici că sunt sora lui. Când ne facem poze, ceilalți doi spun: „Iar vă faceți poze”? Uneori încercăm să-i prindem și pe ei, dar nu vor să stea și îi alergăm cu telefoanele. Sorin pare puțin distant, mai serios… mai clasic. Florin este de gașcă și zăpăcit. Uneori vine cu soția. Se vede că se iubesc foarte mult, citești asta în orice gest al lor.
Auto Test: Te-ai obișnuit cu glumele colegilor?
Gina Pistol: Se țin de șotii! Anul trecut, de Paște, s-au apucat să vopsească ouă și au pus în oala lui Scărlătescu nu știu ce colorant. Au ieșit niște ouă cu o culoare dubioasă, iar Scărlătescu nu a mai avut timp să repare situația așa că le-a lăsat așa. Mă bucur că acest format îi lasă să fie așa cum sunt ei. Sunt sensibili, haioși, profesioniști și sunt… umani. Chiar dacă se tachinează și se mai ciondănesc, au o chimie între ei.
Auto Test: Sunt și orgolioși?
Gina Pistol: Sunt foarte orgolioși și trăiesc foarte mult tot ce se întâmplă în studio. Am văzut farfurii sparte de Scărlătescu, dar să dai cu picioarele pe acolo, să arunci oale și cratițe… Își doresc foarte mult să câștige!
Auto Test: Văd că îți place foarte mult…
Gina Pistol: Am norocul să fac parte dintr-un proiect fain. Toată echipa este foarte fresh și profesionistă. Uneori stăm foarte mult și filmăm, dar nici nu simt când trec orele. Nu mă plâng, noi facem treaba ușoară. Echipa din spatele nostru duce greul. Sunt zeci de ore de filmat, de stat la montaj.
Auto Test: Este un proiect diferit pentru tine…
Gina Pistol: Ai dreptate, eu am mai prezentat emisiuni, dar acum sunt gazdă. Încerc să nu pun suflet, dar nu reușesc. Mă atașez de concurenți și trec prin niște valuri emoționale. Știi ce este cel mai greu? Să le spun să plece acasă. Nu-mi place să dau vești proaste!
Auto Test: Ai încercat să înveți din tainele bucătăriei?
Gina Pistol: Eu sunt gurmandă și este greu când nu apuc să gust. Încerc să fur cât mai multe informații. Îți dai seama că până să-i cunosc pe cei trei chefi eu nu aveam în bucătărie decât un cuțit… în dublu exemplar? Datorită lor am aflat că există mai multe cuțite: unul pentru carne, unul pentru pâine, unul pentru legume…
Auto Test: Ai emoții când vezi emisiunea?
Gina Pistol: O aștept cu mare nerăbdare, mă uit de parcă nici nu am fost acolo. Eu nu știu ce se discută în platou și stau acasă în fotoliu și mă uit la emisiunea mea preferată. Sunt curioasă să văd cine câștigă! O singură alegere greșită te poate scoate din concurs. Așa s-au pierdut mulți concurenți buni.
Auto Test: Ce titlu nu îți place când apare un articol despre tine?
Gina Pistol: Uite, aveam o agenție de BTL, o bază de date în care erau înscriși băieți și fete. Participam la evenimente și promoții și ce citesc în ziar? „Gina Pistol plasează fete”. Ce îți imaginezi când citești acest titlu? Că stau cu țigara în gură, la colț de stradă și spun: „Auzi, nu vrei și tu o fată”? După titlu eram o matroană. Să știi că eu sunt un om liniștit. Merg la piață, mă duc acasă și spăl, aspir, șterg praful. În timpul liber ies la un film, la un restaurant, la un pahar de vin. Sunt un om normal.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

https://1.bp.blogspot.com/-c7NCCqTZOgc/V-w9ZP3iBoI/AAAAAAAAHxw/9nAdNPk1rXUlYLGInSydCrg2WAw8J_v6QCLcB/s1600/CELE%2BMAI%2BTUNATE.png

most searched : tico tunat, PRIMUL SITE 3D DIN ROMANIA, tico tuning , ticozaur , ticolino , tunez tico , tuning tico , tunning tico , piese tuning , piese tuning tico , tico tunning , tico daewoo , daewoo tico , tico forum , tico , sexy braileanca , nikita , monica columbeanu si ricky martin ,dan diaconescu cu pamelea , pepe ,oana zavoranu , ramona badescu , antena 1 ,protv , acasa tv , otv , ddtv , 100%adevarat , 100la100adevarat , sutalasutaadevarat , relansare otv-ului , spiru haret , tico club , club tico , fanclub tico, castigi, bani, cum sa castigi bani pe net, cadouri, cielo, matiz, kit tuning, referate, muzica, jocuri, english dictionary, dictionar, dex, radio, radiofly, radio zu, radio 21, libertatea, cancan, noua sigla otv, pamela, naomy melodie noua, sutalasutaadevarat, mancare, coca cola, fanta, pepsi, 7up, sprite, sugus, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, adobe, flash, movie, movie maker, gratuit, orange, sustinere dan diaconescu, solidarite otv dan diaconescu , sorin ovidiu vantu arestat imagini video, www.ticozaur.ro, tico squad, tico club street, 4tuning tico tuning club, tico squad tico squad tico squad squad tico tunat tuning, google , google.ro , www.google.com, Tico Club Romania, tico.tk, www.tico.tk, ticozaur.tk, www.ticozaur.tk TicoZaur - Daewoo Tico Club